loading...
کشتی کج,دانلود کشتی کج,عکس کشتی کج کاران,سایت کشتی کج,دانلود مسابقات کشتی کج,فروشگاه کشتی کج,فروشگاه مسابقات کشتی کج,خرید مسابقات کشتی کج,
شهاب بازدید : 255 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

جدیدترین اخبار دنیای رستلینگ (کشتی کج)

http://imgiran.com/images/k3phgjhzd21ze1sr8rm.png

 

» اخبار بروز رستلینگ به تاریخ 28 می 2013 :
 
حضور براک لسنر در رسلمنیا 30 :
 
گفته شده که دبلیودبلیوای خواهان حضور براک لسنر در رسلمنیای 30 ( 2014 ) هست و برای ... 
 
آپدیت بر روی پی پر ویوی پی بک :
 
با برگزاری شو زیبای این هفته ماند نایت راو که ساعاتی پیش به پایان رسید مشخص که برای ...
 
یک مسابقه بزرگ برای مین اونت :
 
به گزارش منابع معتبر رستلینگ قرار است در شو این هفته مین اونت یک مسابقه بزرگ انجام ...
 
ریتینگ شو ایمپکت رستلینگ :
 
شو زیبا و پر طرفدار ایمپکت رستلینگ کمپانی خوب تی ان ای به تاریخ 23 می 2013 توانست ... 
 
مرگ هکتور گارزا در 43 سالگی :
 
هکتور گارزا سوپراستار پر سابقه و قدیمی کمپانی دبلیودبلیوای شب یکشنبه به علت بیماری ... 
 
تغییر مهم در مین اونت پی بک :
 
جان سینا در شو این هفته ماندی نایت راو اعلام کرد که دیگر قرار نیست مسابقه آمبولانس مچ ...
 
آپدیت بر وضعیت مارک هنری :
 
قوی ترین مرد جهان یعنی مارک هنری که در اکستریم رولز در مقابل شیمس ناکام بود جدیدا ...
 
قهرمان جدید کمربند ان ایکس تی :
 
به گفته ی منابع خبری معتبر و بر اساس عکسهای منتشر شده از تپینگ این هفته ی در ...
 
آیا رندی اورتن هیل می شود ؟ :
 
به تازگی منابع معتبر رستلینگ خبر از یک استوری برای کمپانی دبلیودبلیوای داده اند که در ...
 
بازگشت دالف زیگلر در این هفته :
 
همانطور که میدانید دولف زیگلر قهرمان کمربند سنگین وزن  از ناحیه سر به شدت مصدوم ...
 
ریتینگ شو ماندی نایت راو هفته قبل :
 
شو جذاب ماندی نایت راو به تاریخ 20 می 2013 با تمام لحظات و مسابقات زیبا اش توانست ... 
 
عکسهای جدید شان مایکلز : 
 
وبسایتهای خبری دنیای رستلینگ به تازگی عکسهایی رو از هال آو فیمر سرشناس کمپانی ... 
 
ثبت مسابقه ای برای شو اسمکدان :
 
بعد از شو این هفته راو در خبر ها آمد که برای فرایدی نایت اسمکدان این هفته یک مسابقه ...
 
» جهت مشاهده ی مشروح اخبار به ادامه ی مطالب بروید ...
حضور براک لسنر در رسلمنیا 30 :
 
گفته شده که مسئولان بلند پایه ی کمپانی دبلیودبلیوای خواهان حضور براک لسنر در رسلمنیا 30 ( 2014 ) هستند و همچنین برای او حریفانی در نظر گرفته اند که یکی از حریفان او " د راک " است اما خود د راک گفته بود که دیگر در دبلیودبلیوای به عنوان سوپراستار فعالیت نمی کند ! اما وینس مکمن هم همچنان در حال مذاکره با راک است. گزینه ی بعدی که اعلام شده آندرتیکر می باشد که این مورد احتمالش کمتر است زیرا وینس مکمن خواستار استوری راک و براک لسنر است. اما این خبر ها می تواند هم یک شایعه باشد زیرا هنوز حضور خود براک لسنر هم در رسلمنیای 30 صد در صد نیست ! همچنین عکس زیر هم ابه تازگی در وبسایتهای خبری دنیای رستلینگ به چشم می خورد ! 
 
 
http://imgiran.com/images/cdd2a18bhxdeti1khew5.jpg
 
 
آپدیت بر روی پی پر ویوی پی بک :
 
با برگزاری شو زیبای این هفته ماند نایت راو که ساعاتی پیش به پایان رسید مشخص که برای ... پی پر ویو پی بک علاوه بر مسابقه جان سینا و رایبک برای قهرمانی کمربند دبلیودبلیوای در یک مسابقه آمبولانس مچ ، کریس جریکو استار کانادایی کمپانی نیز باید به مصاف سی ام پانکی برود که پس از باخت مقابل آندرتیکر در رسلمنیا مسابقه ای رو انجام نداده !
 
 
http://www.8pic.ir/images/74878982458656651720.jpg
 
 
یک مسابقه بزرگ برای مین اونت :
 
به گزارش منابع معتبر رستلینگ قرار است در شو این هفته ی دبلیودبلیوای مین اونت یک مسابقه ی بزرگ انجام شود که در طی آن دمیز و آلبرتو دلریو قهرمانان سابق کمربند بین قاره ای و سنیگن وزن در یک مسابقه ی تگ تیم مچ رو در روی حریفان خود یعنی ویدبریت و بیگ ای لنگستن قرار میگیرند.
 
ریتینگ شو ایمپکت رستلینگ :
 
شو مهیج و پر طرفدار تی ان ای ایمپکت رستلینگ به تاریخ 23 می 2013 توانست با تمامی مسابقاتش ریتینگ 1.07 را 1.37 میلیون نفر بیینده کسب که کند که پیشرفت خوبی نسبت به هفته ی قبل داشته است.
 
مرگ هکتور گارزا در 43 سالگی :
 
هکتور گارزا سوپراستار افسانه ای ، مکزیکی و سابق کمپانی دبلیودبلیوای شب یکشنبه در آستانه ی سن چهل و سه سالگی دار فانی را وداع گفت . وی پس از یک نبرد طولانی مدت با بیماری سرطان بالاخره تسلیم این بیماری شد . لازم به ذکره که هکتور گارزا سابقه ی حضور در WWE ، WCW ، TNA ، CMLL ، AAA را نیز داشته است . عکس زیر نیز مربوط به هکتور گارزا می باشد.
 
 
http://imgiran.com/images/19dwdr7qswyas120nqd.jpg
 
 
تغییر مهم در مین اونت پی بک :
 
جان سینا در شو این هفته ماندی نایت راو اعلام کرد که دیگر قرار نیست مسابقه آمبیولس مچ به تنهایی برگزار شود و نوع مسابقه خودش و رایبک برای قهرمانی کمربند دبلیو دبلیو ای را به تری ستیج او هل تغییر داد که مرحله اول این مسابقه لامبرجک مچ ، مرحله دوم مسابقه تیبل مچ و مرحله سوم و اخر مسابقه امبولیس مچ است. قابل ذکر است کسی که بتواند زود تر دو پیروزی از این سه مرحله از مسابقه به دست آورد پیروز می شود که با توجه به این توع مسابقه ما شاهد یک مسابقه طولانی در این پی پر ویو باشیم
 
آپدیت بر وضعیت مارک هنری :
 
قوی ترین مرد جهان یعنی مارک هنری که در اکستریم رولز در مقابل شیمس ناکام بود جدیدا گفته شده وی از آسیب دیده است ولی هنوز خبری از شدت این مصدومیت اعلام نشده ولی به نظر شدید نیست همچنین این مصدومیت از ناحیه کتف و شانه اعلام گردیده و هنوز هم تاریخ بازگشت وی به رینگ مشخص نشده است.
 
قهرمان جدید کمربند ان ایکس تی :
 
به گفته ی منابع معتبر خبری دنیای رستلینگ ، در تپینگ این هفته ی ان ایکس تی در فول سیل یونیورسیتی بو دالاس در یک مسابقه بر سر کمربند ان ایکس تی به مصاف بیگ ای لنگستن دارنده ی این کمربند رفته و موفق به شکست وی در این مسابقه شده است . بنابراین از این پس بو دالاس دارنده ی جدید کمربند ان ایکس تی لقب خواهد گرفت . عکس زیر نیز مربوط به غلبه ی دالاس بر بیگ ای لنگستن و در اختیار گرفتن کمربند قهرمانی ان ایکس تی می باشد.
 
 
http://imgiran.com/images/ffrqxyc3pfjkomyi2aj.jpeg
 
 
آیا رندی اورتن هیل می شود ؟ :
 
به تازگی منابع معتبر رستلینگ خبر از یک استوری برای کمپانی دبلیودبلیوای داده اند که در آن گفته شده رندی اورتن باید در یک جدال و یک استوری مقابل استار ایرلندی و قهرمان سه دوره جهان یعنی " شیمس " برود که پیش بینی شده مسابقه این دو در سامرسلم رخ میدهد اما نکته جالب این است که قبلا این دو با هم فیود داشته اند ولی شیمس در آن زمان هیل بوده پس دبلیودبلیوای قصد دارد این بار در فیود این دو از شخصیت چهره فیس برای شیمس و شخصیت هیل برای رندی اورتن استفاده کند . البته این خبر ها در حدی نیست که بتوان روی آن حساب باز کرد !
 
بازگشت دالف زیگلر در این هفته :
 
همانطور که میدانید دولف زیگلر قهرمان کمربند سنگین وزن  از ناحیه سر به شدت مصدوم و همین علت اکستریم رولز 2013 را از دست داد و بعد از آن هم یک هفته در شو ها حضور پیدا نکرد اما امروز خبری آمده که گفته شده شو آف " دولف زیگلر " در آخر این هفته به رینگ بر میگردد که با توجه به این که اخر هر هفته شو اسمکدان برگزار می شود وی در این شو باز می گردد ولی هنوز معلوم نشده در همین شو آلبرتو دلریو برای کسب کمربند سنگین وزن در مقابل زیگلر قرار می گیرد.
 
ریتینگ شو ماندی نایت راو هفته قبل :
 
شو جذاب ماندی نایت راو به تاریخ 20 می 2013 با تمام لحظات و مسابقات زیبا ی خود توانست ریتینگ 2.96 را 4.22 میلیون نفر بیینده کسب کند که نسبت به هفته ی پیش بیشرفت کرده است.
 
عکسهای جدید شان مایکلز :
 
وبسایتهای خبری دنیای رستلینگ به تازگی عکسهایی رو از شان مایکلز سوپراستار و هال آو فیمر پرطرفدار و سرشناس کمپانی دبلیودبلیوای منتشر کرده اند که وی در این عکسها چهره ی نسبتا متفاوتی رو نسبت به گذشته ی خودش داره ، شما کاربران گرامی می توانید این عکسها رو کمی پایین تر مشاهده کنید.
 
 
http://imgiran.com/images/7rbihfwbyoll003usn.jpg
 
http://imgiran.com/images/ldjhmxx09pnw35pqtzd3.jpg
 
http://imgiran.com/images/gep090boqysfk7jlcnew.jpg
 
 
ثبت مسابقه ای برای شو اسمکدان :
 
بعد از شو این هفته راو در خبر ها آمد که برای فرایدی نایت اسمکدان این هفته یک مسابقه به ثبت رسیده که در آن دین امبروز که از اکستریم رولز توانسته کمربند آیالات متحده را کسب کند باید به مصاف د وایپر رندی اورتن برود.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کشتی کج,دانلود کشتی کج,عکس کشتی کج کاران,سایت کشتی کج,دانلود مسابقات کشتی کج,فروشگاه کشتی کج,فروشگاه مسابقات کشتی کج,خرید مسابقات کشتی کج,فروشگاه مسابقات ufc,جان سینا,پکیج ,خرید پستی مسابقات کشتی کج,خرید مسابقات کشتی کج,اندرتیکر,رندی اورتون,باتیستا,براک لزنر,ری میستریو,مستریو,گلدبرگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 151
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 399
  • بازدید ماه : 1,594
  • بازدید سال : 16,470
  • بازدید کلی : 326,684