loading...
کشتی کج,دانلود کشتی کج,عکس کشتی کج کاران,سایت کشتی کج,دانلود مسابقات کشتی کج,فروشگاه کشتی کج,فروشگاه مسابقات کشتی کج,خرید مسابقات کشتی کج,
شهاب بازدید : 198 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

http://www.upgir.com/uploads/13694645531.png

 

»جدیدترین اخبار دنیای کشتی کج :
 
بررسی وضعیت د وایپر رندی اورتن :
 
همون طور که در شوهای اخیر کمپانی دبلیودبلیوای به خصوص در پی پر ویوی اکستریم ...
 
آپدیت بر پی پر ویوی پی بک 2013 :
 
همانطور که میدانید پی پر ویو بعدی دبلیو دبلیو ای پی بک است که برای اولین بار دارد ...
 
پوستر رسمی پی پر ویوی پی بک :
 
با توجه به اینکه پی پر ویوی پیش روی کمپانی دبلیودبلیوای پی پر ویوی پی بک می باشد ... 
 
مصاحبه ی جدید دوین دراک جانسن :
 
د راک قهرمان سابق کمربند دبلیو دبلیو ای به تازگی مصاحبه ای در مورد حضور و بازگشتش ...  
 
تیشرت جدید و زیبای رایبک :
 
قسمت فروش محصولات وبسایت رسمی کمپانی دبلیودبلیوای امروز از تیشرت رایبک با ... 
 
ریتینگ شو اسمکدان هفته قبل :
 
شو زیبای فرایدی نایت اسمکدان هفته قبل با تمام مسابقات و سمگنت هایش توانست ...
 
آپدیت بر وضعیت ری مستریو :
 
قرار بود که ری مستریو استار مصدوم کمپانی در ماه ژوئن برگردد ولی دکتر جیمز ...
 
ثبت یک مسابقه برای اسمکدان :
 
امروز تایید شد که در شو فرایدی نایت اسمکدان این هفته یک مسابقه بر سر کمربند ...
 
استوری خوبی برای مایکل مکگیلیکالی :
 
مایکل مگلیکاتی پسر مرحوم مستر پرفکت و قهرمان سابق کمربند های تگ تیم جدیدا ... 
 
تیشرت جدید و زیبای رندی اورتن :
 
قسمت فروش محصولات وبسایت رسمی کمپانی دبلیودبلیوای امروز از تیشرت جدید ...
 
اتفاقات بعد از شو راو این هفته :
 
بعد از شو جذاب و زیبای امروز ماندی نایت راو هم اتفاقات مهمی رخ داد که در آن ... 
 
مسابقه ای سر کمربند بین قاره ای :
 
بعد از شو راو این هفته در خبرگزاری ها آمد که در این هفته شو مین اونت ویدبریت ... 
 
» جهت مشاهده ی مشروح اخبار به ادامه ی مطالب بروید ...

 

بررسی وضعیت د وایپر رندی اورتن :
 
همون طور که در پی پر ویوی اکستریم رولز و شوهای اخیر کمپانی دبلیودبلیوای مشاهده کردید ، دوران نه چندان خوب رندی اورتن بالاخره به پایان رسید و به نظر می رسد از این پس شاهد رندی اورتنی جدید در شوهای کمپانی دبلیودبلیوای باشیم . این تحول شخصیت از نظر وبسایتهای خبری دنیای رستلینگ تحولی رو به آینده ی بسیار روشن برای رندی اورتن یاد شده است . کمپانی دبلیودبلیوای با مهم جلوه دادن رندی اورتن نه تنها سودهای بسیاری از تبلیغات می تواند به دست بیاورد بلکه روز به روز بر طرفداران حاضر در مسابقات خود می افزاید . همچنین در اینجا لازم به ذکر است که پس از پیروزی های پیاپی رندی اورتن در شوهای اخیر حضور وی در تبلیغات تلویزیونی و غیره دو چندان شده است ! از دیگر سوپراستارانی که پس از تحول در شخصیت خود توانستند پیشرفت دو چندانی رو داشته باشند می توان از سی ام پانک ،   دالف زیگلر ، رایبک و در آخر رندی اورتن اشاره کرد ، البته به نظر می رسد که رایبک نتوانسته انتظارات را برآورده کند و به زودی زود مجددا به چهره ی فیس خود بازخواهد گشت ! با توجه به خبرهای بدست رسیده پیش بینی می شود رندی اورتن درآینده ای نزدیک وارد استوری لاینی جدید با قهرمان کمربند سنگین وزن جهان شود . ( ترجمه شده توسط علیرضا ) .
 
آپدیت بر پی پر ویوی پی بک 2013 :
 
همانطور که می دانید پی پر ویوی بعدی کمپانی دبلیودبلیوای پی بک است که برای اولین بار در تاریخ 16جوئن انجام خواهد شد . امروز با برگزاری شو ماندی نایت راو اولین مسابقه برای مین اونت این پی پر ویو مشخص شد که در آن رایبک در یک مسابقه آمبولانس مچ برای قهرمانی کمربند دبلیودبلیوای به مصاف جان سینا می رود . عکس زیر هم امروز توسط وبسایت رسمی کمپانی دبلیودبلیوای منتشر شد.
 
 
http://imgiran.com/images/i9h0t71a776k1y85je.jpg
 
 
پوستر رسمی پی پر ویوی پی بک :
 
با توجه به اینکه پی پر ویوی بعدی کمپانی دبلیودبلیوای پی پر ویوی جدید پی بک می باشد ، وبسایتهای خبری دنیای رستلینگ از پوستر رسمی این پی پر ویو که در بکگراند آن عکس دوایپر ، افعی دنیای کشتی کج رندی اورتن دیده می شود پرده برداری برداری کردند . این پوستر زیبا کمی پایین تر قابل مشاهده برای شما کاربران بـسـتها می باشد . با کلیک بر روی پوستر می توانید این پوستر را در سایز اصلی مشاهده بفرمایید.
 
 
http://imgiran.com/images/m4ihu2031fowe2r2ou.jpg
 
 
مصاحبه ی جدید دوین دراک جانسن :
 
دوین دراک جانسن سوپراستار سرشناس و قهرمان سابق کمربند دبلیودبلیوای به تازگی مصاحبه ای در مورد حضور  و بازگشتش به کمپانی انجام داده و در آن مصاحبه گفته که مسابقه ی من و جان سینا در رسلمینا 29 ( 2013 ) آخرین مسابقه ی من برای کمپانی دبلیودبلیوای بوده است !
 
تیشرت جدید و زیبای رایبک : 
 
قسمت فروش وبسایت رسمی کمپانی دبلیودبلیوای امروز از تعداد زیادی از تیشرت های جدید سوپراستاران دنیای کشتی کج پرده برداری کرده و آن ها را برای فروش قرار داده است . یکی از این سوپراستاران رایبک نامبر وان کانتندر کمربند قهرمانی دبلیودبلیوای است . نام تیشرت جدید و زیبای رایبک Ryback Rules هست که هم اکنون در دبلیودبلیوای شاپ قابل خرید برای علاقه مندان به این سوپراستار می باشد . همچنین عکس زیر مربوط به تیشرت زیبای وی می باشد.
 
 
http://imgiran.com/images/yd14vcugg0lax17pi5bf.jpg
 
 
ریتینگ شو اسمکدان هفته قبل :
 
شو زیبای فرایدی نایت اسمکدان هفته ی قبل با تمام مسابقات و سمگنت هایش توانست ریتینگ 1.78 را با 2.44 میلیون بیینده کسب کند که این تعداد تماشاگر در اسمکدان این سال کمترین تعداد را داشته است ! 
 
آپدیت بر وضعیت ری مستریو :
 
همون طور که در اخبار هفته های گذشته مطلع شدید قرار بود ری مستریو استار پرطرفدار ، های فلایر و مصدوم کمپانی در ماه ژوئن برگردد . ولی به تازگی دکتر جیمز  او را امروز ملاقات کرده و به او گفته برای اینکه دوباره مصدوم نشود بهتر است در اواخر ماه اگوست برگردد تا در بهبودی کامل و شرایط بهتر قرار داشته باشد !
 
ثبت یک مسابقه برای اسمکدان :
 
امروز تایید شد که در شو فرایدی نایت اسمکدان این هفته یک مسابقه بر سر کمربند ایالات متحده برگزار می شود که در آن کوفی کینگستن در مقابل دین امبروز برای ریمچش قرار می گیرد. اعلام شده پیروزی کوفی کینگستن در این مسابقه پایین است.
 
استوری خوبی برای مایکل مکگیلیکالی :
 
مایکل مگلیکاتی پسر مرحوم مستر پرفکت و قهرمان سابق کمربند های تگ تیم جدیدا و در شو راو این هفته هم تایید شد که پاول هیمن منیجر مایکل مکگیلیکلی می شود و همچنین افزود که اسم مایکل به کورتیس اکسل تغییر یافته است ! هنوز دلیل این کار معلوم نشده ولی حتما استوری خوبی برای او در نظر گرفته شده همچنین این موضوع در سمگنت این هفته راو و پاول هیمن مشخص شد که همراه با درگیری های تریپل اچ بوده است.
 
تیشرت جدید و زیبای رندی اورتن :
 
وبسایت رسمی دبلیودبلیوای امروز از تعداد زیادی از تیشرت های سوپراستاران دنیای کشتی کج پرده برداری کرده و آن ها را برای فروش گذاشته است . این تیشرت زیبا و جدید مربوط به افعی دنیای کشتی کج رندی اورتن می باشد ، نام این تیشرت بسیار زیبا Recoiled هست که از هم اکنون در دبلیودبلیوای شاپ قابل خرید می باشد ! عکسهای زیر نیز مربوط به همین تیشرت زیبا می باشد.
 
 
http://imgiran.com/images/epyf4nb054fgi6ah1c51.jpg
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کشتی کج,دانلود کشتی کج,عکس کشتی کج کاران,سایت کشتی کج,دانلود مسابقات کشتی کج,فروشگاه کشتی کج,فروشگاه مسابقات کشتی کج,خرید مسابقات کشتی کج,فروشگاه مسابقات ufc,جان سینا,پکیج ,خرید پستی مسابقات کشتی کج,خرید مسابقات کشتی کج,اندرتیکر,رندی اورتون,باتیستا,براک لزنر,ری میستریو,مستریو,گلدبرگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 213
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 461
  • بازدید ماه : 1,656
  • بازدید سال : 16,532
  • بازدید کلی : 326,746