loading...
کشتی کج,دانلود کشتی کج,عکس کشتی کج کاران,سایت کشتی کج,دانلود مسابقات کشتی کج,فروشگاه کشتی کج,فروشگاه مسابقات کشتی کج,خرید مسابقات کشتی کج,
شهاب بازدید : 266 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بیوگرافی کامل آلبرتو دلریو:

آلبرتو رودریگز کشتی کجکار مکزیکی و جوانو آینده داری هست که در حال حاضر در بزرگترین کمپانی Wrestling یعنی WWEدر مقطع راو (Raw) کشتی می گیرد.

او با نام دوس کاراس جونیور به عنوانیک لوچادو تکنیکی در کشور اپن و مکزیک نیز کشتی گرفته است.او فرزند دوسکاراس سینیور هست.خانواده ی آلبرتو یکی از مشهورترین و با نفوذترینخانواده های مکزیکی هستند.


ادامه بیوگرافی در ادامه مطلب
بیوگرافی آلبرتو دلریو:

- نام : آلبرتو رودریگز (Alberto Rodriguez)
- نام داخل رینگ : آلبرتو دل ریو (Alberto Del Rio)
- قد : 196 سانتی متر
- وزن : 119 کیلوگرم
- تاریخ تولد : 25 می 1977
- محل تولد : سن لوییس پاتوسی در مکزیک
- اولین حضور در رستلینگ : 16 سپتامبر 2000
- اولین حضور در دبلیو دبلیو ای : 20 آگوست 2010

_ فینشر : رولینگ کراس آرمبرکر (Cross Arm-Breaker)
_ فنونی که از آنها زیاد استفاده می کند : دراپ کیک (Drop Kick) و هند کودربرکر (Hand CoderBreaker)

زندگی نامه و چگونگی وارد شدن او به WWE:

رودریگز 9 سال در لیگ های مختلفی درمکزیک و اپن کشتی می گرفت.او در آن زمان با ماسکی وارد می شد که روی آنلوگوی دو سر عقاب هک شده بود.(همانطور که در حال حاضر همچین لوگویی رویشرت وی با علامت A هک شده است).

در 17 جون 2009 م. آلبرتو دل ریو قرارداده سه ساله ای را با WWE امضا کرد و این یعنی مجبور نبود به لیگFCW برود و تک ضرب وارد WWE می شد.ولی او این کار رو نکرد و چند مسابقه دراف سی دبلیو داد و در تورهای دبلیو دبلیو ای به کشورهای مختلف هم با اسمهای دوس کاراس و آلبرتو دل ریو کشتی می گرفت.
در 25 جون 2010 م. پرومویی از آلبرتودل ریو پخش که نشون می داد او یک  مکزیکی پولدار است و بزودی در برنداسمکدان (SmackDown) حضور پیدا خواهد کرد.این ویدئو ها هر هفته پخش میشدند تا 2 ماه بعد در 20 آگوست 2010 او به طور رسمی به مقطع اسمکدانکمپانی دبلیو دبلیو ای حضور پیدا کرد و ری میستریو را مسخره کرد!در همانشب و در مین ایونت آلبرتو خودش را به دنیای رستلینگ نشان داد و ری میستریوبزرگ را با فینیشر مخصوص خود رولینگ کراس آرمبار وادار به تاپ اوت و تسلیمشدن کرد.آلبرتو استوری لاین خود را با Rey Mysterio ادامه داد و در هفتهبعد در اسمکدان هم بعد از بازی ری با کین به او حمله و با اجرای رولینگکراس آرمبرکر خود ری میستریو را مصدوم کرد.
دو هفته بعد در اسمکدان دل ریو همین کار را روی مت هاردی کرد و با فینیشرش Matt Hardy رو از ناحیه دست دچار مصدومیت کرد.
 کریسچن که از دوستان مت بود با آلبرتواستوری لاینی را شروع کرد و او را به یک مسابقه در Night Of Champions2010 دعوت کرد.کریسچن بازی رو پذیرفت.آلبرتو دل ریو با فینیشرش کراسآرمبرکر Christian را هم مصدوم کرد و این سومین سوپراستار محبوبی بود کهبدست این منفور مصدوم شد!
هفته ی بعد در جمعه شب اسمکدان نیزمسابقه ای بین آلبرتو دل ریو و ادج و ری میستریو برگزار شد که برنده آن حقچلنج با قهرمان سنگین وزن جهان Kane را در سورایور سریز 2010 دارد.اینمسابقه را Edge برد.
در PPV ذکر شده یعنی Survivor Series2010 آلبرتو دل ریو کاپیتان تیمی متشکل از خودش و درو مک اینتایر و کودیرودز و جک سواگر و تایلر رکس بود و در مقابل تیم ری میستریو متشکل از خودری و د بیگ شو و کوفی کینگستون و ام وی پی و کریس مسترز بود قرار گرفت.تیمآلبرتو دل ریو در این متچ از تیم ری میستریو شکست خورد.
در 26 نوامبر 2010 هم دل ریو با قانونکانت اوت تا شمارش 10 بیگ شو رو شکست داد و توانست به مسابقه کینگ آف درینگز 2010 راه پیدا کنه.در راند اول این تورنمنت که دل ریو با آرمبرکرخودش دنیل برایان رو مغلوب کردو در رند بعدی با دخالت ری میستریو مواجه شدو به جان موریسین باخت تا موریسین به مصاف شیموس در پادشاهی رینگ 2010 بهفینال برسد.در TLC 2010 نیز آلبرتو دل ریو در یک مسابقه فیتال فور وی(Fatal 4 Way) به مصاف کین (C) و ادج و ری میستریو رفت که این مسابقه یکمسابقه نردبانی برای اولین بار در کریر وی بود که او نا موفق بود تا ازفرصت استفاده کرده و کمبرند ورلد هویوایت چمین (World HeavyweightChampion) رو بگیرد و ادج در این بازی پیروز میدان بود تا اینکه آلبرتو دلریو با معروفیت بسیاری در دنیای رستلینگ پا به سال 2011 بگذارد.

آلبرتو شخصیت هیل دارد که این کاراکتر رابه خوبی بازی کرده است و او در فصل چهارم ان اکس تی سوپراستار روکی کانراو-برایان بود ولی نتوانست وی را وارد WWE کند و در عوض از NXT یک ستارهغول پیکر را با نام برادوس کلی پشتیبان خود کرد.(آلبرتو دل ریو یک گویندهاختصاصی با نام ریکاردو رودریگز داشت که امسال طی استوری با د بیگ شو اورا از دست داد و حال در ورودی خودش تنها ماشین های اختصاصی خود را دارد کهدر استوری با د بیگ شو برای کیپیتال پانیشمنت 2011 این اتفاق افتاد که درعوض با کمک هنری آلبرتو دل ریو با اجرای رولینگ کراس فوت برکر بر روی پایبیگ شو که توی اون تصادف با ماشین دل ریو به این روز افتاد بود توانستبر بیگ شو چیره شود).

در سال 2011 آلبرتو دل ریو خلق یکشگفتی کرد و در مین ایونت Royal Rumble 2011 در اولین مسابقه حذفی 40 نفرهدر تاریخ این مسابقات توانست به عنوان 38 نفر با حذف رندی اورتن و سنتینوماریلا قهرمان شود و بتواند حریف خود را و قهرمان خود را برای مبارزه باوی سر کمربند در WrestleMania 27 به عنوان بزرگترین پی پر ویو دبلیو دبلیوای انتخاب بکند.
در پی پر ویو Elimination Chamber 2011نیز ادج در مسابقه قفسی و المیشن چمبر متچ اسمکدان که بر سر کمربندش بودبه مصاف ری میستریو و کین و وید برت و درو مک اینتیار و د بیگ شو رفت کهدر پایان این فراز و نشیب ها ادج برنده این مسابقه شد و کمربند خویش را بهرستلمنیا 27 برد که بلافاصله بعد از برد آلبرتو دل ریو به وی حمله کرد ودر حال زدن ادج بود که ناگهان کریسچن برادر ادج بعد از 6 ماه مصدومیتبرگشت و انتقام خودش را از آلبرتو دل ریو گرفت و او را زد تا حال استوریبین این دو با دل ریو به وجود آید.
این استوری در شو های هفتگی به شدتبالا گرفته بود که اکثرا با پیروزی این دو برادر همراه بود تا اینکه در یکی از اسمکدان های قبل از رستلمنیا 27 کریسچن به مصاف آلبرتو دل ریو دریک استیل کیج متچ رفت که بازهم  این کریسچن بود که با خوش شانسی بر دل ریوغلبه کرد که آلبرتو عصبانی شد و به کریسچن حکله کرد که ناگهان ادج باماشین دل ریو آمد و قصد بلا آوردن سر ماشین شیک دل ریو را داشت که برادوسکلای او را از پشت زد و آلبرتو دل ریو خودش را به ادج رساند و در آنجا لایصندلی با یک صندلی ضربه ی بدی به دست ادج وارد کرد که ادج دچار مصدومیتشدیدی از ناحیه دست شد... .

درگیری ادج و آلبرتو دل ریو بیشتر ازبیشتر شد و ادج تا مسابقه اش در رستلمنیا 27 لحظه شماری می کرد تا انتقامخود را از دل ریو بگیرد و کریسچن تقریبا این کار را کرد.

در رستلمنیا 2011 در اولین مسابقه رویآنتن آلبرتو دل ریو با پشتیبانی برادوس کلای به مصاف ادج با پشتیبانیکریسچن سر کمربند سنگین وزن جهان رفت که خیلی مسابقه جذاب و پر افت و خیزیبود که در نهایت این ادج بود که با اجرای یک Spear از آلبرتو دل ریو گذشتو کمربند خودش را حفظ کرد تا آلبرتو دل ربو نتواند از امتیاز رویال رامبل2011 خود استفاده ببرد.(بعد از این مسابقه ادج و کریسچن ماشین آلبرتو رااز هر جهت مورد حجوم قرار دادند تا دل ریو با چشم گریان در کنار ماشین خودآرام بگیرد).
استوری آلبرتو دل ریو با کریسچن ادامهداشت تا اینکه در یکی از دوشنبه شب راو ها قبل از Extreme Rules 2011 ادجبه دلیل مصدومیت دست و تشخیص دکتران از دنیای ریتلینگ کناره گیری کرد!!!
در اسمکدان هفته بعد که آلبرتو دل ریوبه عنوان نامبر 1 کنتندر این کمربند حضور داشت و منتظر تعیین جانشین ادجدر یک مسابقه بتل رویال بود این کریسچن بود که پیروز رینگ شد تا به مصافدل ریو در اکستریم رولز 2011 به جای ادج برود.
در اکستریم رولز 2011 در یک مسابقهنردبانی که کریسچن مهارت بسیاری در سابقه خود در این مسابقات دارد کریسچنبا گرفتن کمربند جلوتر از آلبرتو دل ریو البته با کمک ادج قهرمان کمربندسنگین وزن جهان شد تا جای خالی برادر و هم کشوری کانادایی خود را پر کند.
قبل از پی پر ویو Over The Limit 2011 در درفت WWE در سال 2011 مقطع دل ریو به راو منتقل شد تا به جنگ با قهرمان WWE Champion برود.
در آن زمان The Miz به تازگی کمربند رابه جان سینا واگذار کرده بود و در یکی از راو ها برای پی پر ویو Over TheLimit 2011 در یک مسابقه تریپل ترت متچ (Triple Theart Match) ری میستریوهم که به راو آمده بود به مصاف دل ریو و د میز رفت که د میز رفت که برندهمسابقه به مصاف جان سینا برای کمربند WWE می رود که در این مسابقه د میزنامبر 1 کنتندر شد و در یک I Quit Match به مصاف سینا رفت که جان سینابازی را برد و همچنان قهرمان باقی ماند.
در اور د لیمیت 2011 آلبرتو دل ریو فقطدر لفظ حضور داشت و برای وی مسابقه ای تعیین شنده بود و او سرنوشت(Destiny) خودش را قهرمانی کمربند WWE می دانست!
در حال حاضر آلبرتو دل ریو 33 ساله وآینده دار پی پر ویو (Money In The Bank) را پیش رو دارد که به تاریخ : 17جولای 2011 برگزار می شود.

در پی اخراج سی ام پانک از WWE مسئولیندر راو 4 جولای مسابقه ای رو بین ری میستریو و آر.تروت و آلبرتو دل ریوقرار دادن که برنده در مسابقه ای در مانی این د بانک 2011 به مصاف سینابرای کمربند اول دبلیو دبلیو ای و بی هیچ شک رستلینگ می رود که آر.تروت کهاستوری رو تو این چند هفته با سینا استارت زده بود و در CapitolPunishment 2011 نیز مغلوب سینا و کمربندی که از او دزده بود شد در کلشانس زیادی برای پیروزی داشت اما در این مسابقه دل ریو میستریو را واداربه Tap Out کرد و خود نامبر 1 کنتندر کمربند شد اما چند وقت بد طی استوریهای پیش آمده CM Punk بازگردانده شد و تایتل شات به دل ریو داده نشد!!!

آلبرتو دل ریو در حال حاضر منتظر پی پرویو مانی این د بانک 2011 است که در مسابقه کیف پول راو اگر برنده اینمسابقه 8 نفره نردبانی شود و کیف پول را بگیرد هم می تواند از پول کیفبهره مند شود و هم در هر زمانی تا سال آینده کیف را کش و قهرمان کمربندWWE شود.

........................................

_ افتخارت : یک بار قهرمان رویال رامبل مچ 2011

قهرمانی کمربند WWE در سامر اسلم 2011

(آلبرتو دل ریو به دلیل کریر کوتاه خوددر WWE هنوز افتخار رسمی کسب نکرده است اما چندین بار فرصت قهرمانی تاتیلهای اول کمپانی را داشته است).


امیدوارم خوشتون اومده باشه.نظر یادتون نره
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کشتی کج,دانلود کشتی کج,عکس کشتی کج کاران,سایت کشتی کج,دانلود مسابقات کشتی کج,فروشگاه کشتی کج,فروشگاه مسابقات کشتی کج,خرید مسابقات کشتی کج,فروشگاه مسابقات ufc,جان سینا,پکیج ,خرید پستی مسابقات کشتی کج,خرید مسابقات کشتی کج,اندرتیکر,رندی اورتون,باتیستا,براک لزنر,ری میستریو,مستریو,گلدبرگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 189
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 437
  • بازدید ماه : 1,632
  • بازدید سال : 16,508
  • بازدید کلی : 326,722