loading...
کشتی کج,دانلود کشتی کج,عکس کشتی کج کاران,سایت کشتی کج,دانلود مسابقات کشتی کج,فروشگاه کشتی کج,فروشگاه مسابقات کشتی کج,خرید مسابقات کشتی کج,
شهاب بازدید : 244 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
http://www.pic.iran-forum.ir/images/0qs81tbj5zm0c1isuev.jpg


 » بیوگرافی جان سینا:

جانسینا، بازیگر و کشتی کج کاری است که در کمپانی WWE حضور دارد. وی در روز23 آپریل 1977 در ماساچوست به دنیا آمد. جان دومین فرزند از یک خانواده 7نفره است که در آن پنج پسر به نام های دن، مت، استیو، سین و جان زندگیمیکنند. سینا 240 پوند وزن دارد و بعد از تحصیلات در آکادمی کاشینگ، سینابه کالچ اسپرینگفیلد رفت و فعالیت های ورزشی خود را در آنجا با بازی در یکتیم دسته سوم فوتبال آغاز کرد و جالب است که در آن زمان شماره 54 را به تنمیکرد، همان شماره ای که با آن پا به WWE گذاشت. سینا به عنوان بازیگر همدر سینمای آمریکا فعالیت داشته است و از معروف ترین فیلم او می توان بهتفنگدار آمریکائی اشاره نمود. یکی دیگر از نکات جالب زندگی سینا، این استکه نام پدر وی نیز جان سیناست و این نشان دهنده علاقه زیاد پسر بزرگخانواده به پدرش میباشد. سینا یکی از طرفداران پروپا قرص کارتون انیمیشناست و موسیقی کلاسیک راک نیز علاقه دارد. گفتنی است که وی هم اکنون درتامپا، فلوریدا زندگی میکند.

» جهت مشاهده قسمت اول زندگی نامه جان سینا از ابتدا تاکنون می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمائید.
در دنیای رستلینگ و شروع تمرینات:
جانسینا از سال 2000 تمرینات کشتی را شروع کرد و در Ultimate University شروعبه تمرینات اختصاصی کرد. Ultimate Pro Wrestling نام اولین لیگی بود که بهUPW معروف بود و سینا کارش را درآنجا شروع کرد. نام وی در این لیگ ThePrototype بود و نقشی نیمه روبوت داشت که هنگام ورود به رینگ، همه رانابود میکرد! در آن لیگ کمربند سنگین وزن UPW را در آپریل سال 2000 گرفت ومدتی قهرمان شد. اما در سال 2001 این WWF سابق بود که با وی قرارداد امضاءکرد و سینا به لیگ Ohio Valley Wrestling که به OVW معروف بود، رفت ودوران جدیدی را با کشتی گرفتن به نام های The Prototype و Mr.P آغاز کرد.وی موفق شد با شکست باتیستا، کمربند سنگین وزن OVW را از آن خود کند و سهماه در حفظ این کمربند موفق بود و در ادامه موفق شد همراه با ریکوکنستانتینو، قهرمان کمربند Southern Tag Team شوند و این کمربند را هم دوماه حفظ کردند.

یک استار کامل و محبوب:
جانسینا در اولین شوء تلویزیونی خود در 27 جون 2002 حاضر شد. در آن شب چلنجیتوسط کورت انگل راه افتاده بود و وینس مکمن هم استعدادهای کمپانی راشناسائی میکرد و به دیدار انگل میفرستاد. یکی از همین استعدادها سینا بودکه در آن شب با انگل فیس تو فیس شد و در انگل اسلم را کیک اوت کرد و مقابلانگل لاک دوام آورد! از آن به بعد سینا محبوب دل تمشاگران شد و در اولیندرگیری جدی خودش با کریس جریکو درگیر شد و در اولین راء و اولین پی پی ویحضورش در سال 2002 (ونجنس) توانست جریکو را شکست دهد. در اکتبر همان سالسینا به همراه بیلی کیدمن در تورنمنتی برای کسب WWE Tag Team شرکت کردندولی ناموفق بودند و در همان دور اول حذف شدند! اما هفته بعد سینا به کیدمنحمله کرد و به یک شخصیت هیل کامل تبدیل شد!
پساز مدتی کوتاه درگیری با کیدمن، سینا در شب هاووین مانند Vanilla Ice لباسرپری پوشید و وارد یک شخصیت جدید شد که در آن این رپر، آهنگ های استارهارا عوض میکرد و در مسابقات دخالت میکرد! مدتی کوتاهی نگذشت که این شخصیتپیشرفت کرد و سینا یک امضاء برای خود درست کرد و همه وی را با این امضاءمی شناختند! در ادامه سینا مدتی به عنوان بادیگارد بال بوچانان فعالیتمیکرد تا زمانی که به راء منتقل شد! در ادامه راه خود، وی به سمت قهرمانیکمربند WWE رفت و براک لسنر را چلنج کرد! این در حالی بود که در همان زمانفینیشری برای خودش ایجاد کرده بود که نامش F-U بود در حالی که نام فینیشرلسنر، F-5 بود! جان سینا با شکست کریس بنوا، نامبر وان کنتندر برای کسبکمربند قهرمانی WWE در پی پی وی بکلش شد. وی در بکلش با لسنر روبه رو شدولی از وی شکست خورد.
سینادر ادامه راه خود در سال 2003 توانست در پی پی وی جاجمنت دی هراه با چاکپالمبو و جانی استمبولی بر برایان کندریک، راینو و کریس بنوا غلبه کند. دراواخر سال، سینا در اوج محبوبیت در تیم کورت انگل در پی پی وی سوروایورسریز قرار گرفت. در آن رویداد انگل، سینا، جی بی ال، هاردکور هالی و بنواموفق شدند براک لسنر، بیگشو، ا ترین، مت مورگان و ناتان جونز را شکستدهند. این در حالی بود که سینا در پایان با پین کردن بیگشو، تیم انگل رابرنده مسابقه کرد.

آغاز قهرمانی ها (2005-2004):
سیناخود را برای رویال رامبل 2004 آماده میکرد که در آن زمان بسیار محبوب شدهبود ولی در پایان با یک نمایش ضعیف توسط بیگشو حذف شد! پس از رویال رامبل،درگیری بین سینا و بیگشو بیش از پیش شدت گرفت تا جائی که بازی آنها دررسلمنیا 20 بر سر کمربند قهرمانی ایالات متحده بیگشو ثبت شد و در یک بازیتماشایی، سینا با زدن دو F-U به بیگشو توانست برنده بازی شود و اولینکمربند خود در WWE را با عنوان یونایتد استیتز به دست بیاورد.
بعداز آن سینا با رنه دوبری و تری ویلسن درگیر شد و توانست در جاجمنت دی 2004از عنوان خود در برابر دوبری دفاع کند. اوج کار سینا در د گریت آمریکن بش2004 بود که وی در یک بازی فتال فور وی مچ از کمربند خود در برابر بوکرتی،رنه دوبری و راب ون دام دفاع کرد. اما پس از آن سینا با جنرال منجر آنزمان اسمکدان که کورت انگل بود وارد درگیری شد و انگل با استفاده از سمتخود، کمربند سینا را به بوکرتی داد! اما سینا قبول نکرد و خواستار برگزارییک مسابقه با بوکرتی در سامراسلم شد. سینا در آن مسابقه که Best Of Fiveنام داشت، بازی را برد و مجددا در No Mercy بوکرتی را شکست داد و کمربندرا پس گرفت. اما در ادامه در اسمکدان پس از نو مرسی با استار جدیدی به نامکارلیتو بازی کرد و کمربند را به او باخت و پس از آن توسط جسوس، بادیگاردکارلیتو مصدوم شد! در زمان مصدومیت وی در WWE، سینا فیلم The Marine کهاولین فیلم او نیز بود را بازی کرد.
سینادر سوروایور سریز 2004 به میادین برگشت و در تیم ادی گوئررو که بیگشو وراب ون دام نیز در آن حضور داشتند، شرکت کرد و در آنجا موفق شد که تیمکورت انگل که متشکل از انگل، مارک جیندراک، لوتر رینکنز و کارلیتو را شکستدهند. در آن بازی تنها کورت انگل از تیمش باقی مانده بود که با خوردن F-Uاز سینا و فراگ اسپلش از ادی توسط بیگشو پین شد! در 16 نوامبر 2004، سیناموفق شد که کارلیتو را شکست دهد و کمربند یوتایتد استیتز را مجددا از آنخود کند. همچنین سینا در آرماگدون همان سال جسوس را شکست داد و از تایتلخود دفاع نمود.
کاربه رویال رامبل سال 2005 رسید و که در نهایت جان سینا و باتیستا در رینگباقی ماندند. در آن بازی سینا در اجرای F-U ناموفق بود و از باتیستا،باتیستا بامب خورد که در این لحظه هر دو استار از رینگ به بیرون پرتابشدند و دو داور سینا و دو داور هم باتیستا را برنده اعلام کردند! همهمتعجب شده بودند که وینس مکمن آمد و گفت که این دو مجددا باید همدیگر رابیرون بیندازند! بازی این دو مجددا شروع شد و این باتیستا بود که باهوشیاری توانست سینا را بیرون بیندازد و در رسلمنیا به مصاف تریپل اچبرود!
سینابرای کمربند قهرمانی WWE تلاش کرد و در No Way Out برای نامبر وان کنتندرشدن و رویارویی با JBL در رسلمنیا به مصاف کورت انگل رفت و موفق شد وی رابه سختی شکست دهد و حریف جی بی ال شود. استوری بین سینا و جی بی ال وافرادش آغاز شد و سینا در همان ابتدا کمربند یونایتد استیتز خود را بهاورلاندو جردن باخت! رسلمنیا 2005 فرا رسید و سینا در یک بازی زیبا توانستJBL که حدود یک سال کمربند را در اختیار داشت را شکست دهد و اولین کمربندقهرمانی WWE خود را بگیرد!

درفت به راء و منفور شدن در نزد تماشاگران:
درگیریبین سینا و جی بی ال ادامه یافت تا جائی که سینا طرح کمربند را تغییر دادو به مدل چرخشی (مدل فعلی) تبدیل نمود! جی بی ال ادعا میکرد که کمربنداصلی متعلق به خودش و سینا را در جاجمنت دی 2005 چلنج کرد. شرط این بازیاین بود که اگر سینا میبرد، کمربند سابق به کلی نابود میشد و اگر جی بی المیبرد، کمربند به او میرسید! نوع بازی آن دو I Quit Match بود که سینابازی را برد و کمربند سابق به کلی از بین رفت و از اینجا منفوریت سینا درنزد تماشاگران آغاز شد. سینا در 6 جون 2005 با انتخاب اریک بیشاف به راءدرفت شد. بیشاف از سینا خواست که در One Night Stand مقابل ECW مبارزه کندولی سینا نپذیرفت و این آغاز درگیری ها بین سینا و بیشاف بود! بیشاف، کریسجریکو را در مقابل جان سینا قرار داد و نکته جالب این بود که با اینکه دراین استوری سینا فیس و جریکو هیل بود اما سینا باز در هنگام مسابقاتش بووومیشد! در ونجنس 2005 سینا از کمربند خود در مقابل کریسچن و جریکو دفاع کردولی این پایان استوری با جریکو نبود! سینا در سامراسلم همان سال نیز جریکورا برد و کار به جائی کشید تا یک مسابقه You Are Fired که بازنده ان اخراجمیشد در شوء راء 22 اگوست تعیین شد. سینا در آن بازی به شدت از سویهواداران بووو شد ولی آن بازی را در نهایت برد و جریکو از راء اخراج شد!
پساز آن، بیشاف، کورت انگل را چلنجر بعدی سینا قرار داد و حتی در تیبوتیوسدی 2005، شان مایکلز را نیز اضافه کرد ولی باز هم سینا پیروز شد وتایتل خود را حفظ نمود! در آنفورگیون 2005 سینا مجددا در مقابل انگل قرارگرفت و آن بازی را با قانون DQ باخت ولی کمربند را حفظ کرد. در سوروایورسریز همان سال نیز سینا باز هم انگل، چلنجر خود را شکست داد و تفاوت اینپیروزی با بردهای قبلی این بود که سینا این بار برای اولین بار با سابمیشنجدید خود یعنی STFU انگل را تسلیم کرد!
سالجدید برای سینا خوب شروع شد و وی توانست در الیمنشین چمبر، کورت انگل،کین، شان مایکلز، کریس مسترز و کارلیتو را شکست دهد. این برد را زمانی بهدست آورد که در انتهای بازی کارلیتو همه را پین کرده بود ولی سینا باهوشیاری، وی را رول آپ کرد و برنده شد. پس از آن سینا در حال خوش حالی بودکه ناگهان موزیک Mr Money In The Bank یعنی ادج زده شد و او کیف خود راروی سینا Cash کرد و به وینس مکمن داد و سینا را در همان حالت چلنج کرد!ادج سریع وارد رینگ شد و یک اسپیر به سینا زد ولی سینا تسلیم نشد! همه بهبرد سینا خوشبین بودند ولی هنگامی که سینا روی دو پای خود ایستاد، اسپیردوم را از ادج خورد و بازنده شد تا طلسم حفظ 9 ماهه کمربند توسط سیناشکسته شود و ادج قهرمان جدید کمربند WWE شود!

رسلمنیای 22، جهنم سینا و اوج منفوریت وی (2007-2006):
سینا،خواستار ریمچ بازی خود با ادج شد و در رویال رامبل 2006 در مقابل وی قرارگرفت. در آن بازی سینا توانست ادج را شکست دهد و دومین قهرمانی کمربند WWEخود را به دست آورد! پس از آن دیگر چلنجر سینا، افراد هیل نبودند و اینبار یکی از تاپ ترین فیس های کمپانی یعنی تریپل اچ، چلنجر سینا بود!درگیری های این دو شروع شد و در اکثر آنها سینا بوو میشد و تریپل اچتشویق؛ چیزی که بر خلاف میل WWE بود و آنها سینا را برنده مسابقه میکردندولی باز هم تریپل اچ تشویق میشد و سینا بووو!! کار این دو به جائی رسید کهدر رسلمنیا 22 با هم مبارزه کردند! سینا هر چند باز هم در آن بازی کمتر ازتریپل اچ تشویق شد ولی بازی را با STFU برد تا منفور شدن وی شدت بگیرد! دربکلش 2006 سینا در برابر تریپل اچ و ادج قرار گرفت و باز هم سینا پیروز شداما وی پس از بازی توسط پتک تریپل اچ نابود شد! سینا همه را شکست میداد وکسی حریفش نبود تا اینکه جهنم سینا، ECW One Night Stand فرا رسید.تماشاگران از قهرمانی سینا خسته و عسبانی بودند تا اینکه کار به بازی سیناو راب ون دام رسید. سینا در آن بازی بووو باران شد!! حتی تمشاگران درپلاکارد هایی نوشته بودند که If Cena Wins We Riot ! سینا در بازی با رابون دام چندین بار کلاه خود را میان تماشاگران افتاد اما در هر دفعه کلاهوی توسط هواداران پس داده میشد به رینگ! هواداران شعار یو استیل ساکس سرمیدادند و جو کاملا به نفع RVD بود! در اواخر آن بازی ادج دخالت کرد و بهسینا روی میز اسپیر زد و در ادامه آر وی دی هم فایو استار فراگ اسپلش رازد و برنده شد. هواداران به شدت شعار متشکریم، ادج سر دادند و سینا درپایان آن شب وحشتناک کمربند خود را به راب ون دام واگذار کرد!
ماهبعد یک بازی سه نفره بین سینا، ادج و راب ون دام بر سر کمربند قهرمانی WWEدر یکی از شوء های راء برگزار شد و ادج پس از F-U سینا به راب ون دام،سینا را به بیرون رینگ پرت کرد و خودش آر وی دی را پین کرد و برای بار دومقهرمان کمربند دابلیو دابلیو ای چمپیون شد! ادج چندین بار به لطف DQ شدنبازی کمربند را حفظ کرد تا کار به بازی TLC Match در آنفورگیون 2006 رسید.ادج که روی کمربند یک R به نشانه Rated R Superstar درج کرده بود، به رینگآمد و در پایان با خوردن F-U از سینا، بازی را باخت و سینا برای سومین بارقهرمان کمربند WWE شد.

پایان شکست ناپذیری اوماگا و رسلمنیای 23:
درسوروایور سریز 2006 تیم سینا در مقابل تیم بیگشو قرار گرفت. سینا، سابو،کین، بابی لشلی، راب ون دام در تیم سینا و بیگشو، تست، ام وی پی، اوماگا وفینلی در تیم بیگشو حضور داشتند و در پایان تیم سینا برنده شد. اما استوریجالب سینا آغاز شد و وی به برنامه Champion Of Champions رفت و استوری ویبا کوین فدرلاین، دوست پسر بریتنی اسپرس شروع شد و در این درگیری اوماگایبدون باخت، همراه فدرلاین بود و کوین در 1 ژانویه 2007 سینا را با کمکاوماگا پین کرد ولی پس از بازی از سینا F-U خورد! در ابتدای سال 2007 سینارکورد شکست ناپذیری اوماگا را زد و کمربند خود را پس گرفت! در رویال رامبلو در یک بازی لست من استندینگ مچ، سینا به مصاف ساموآن بولدوزر رفت و بازهم اوماگا را شکست داد! اما شب بعد از رویال رامبل، چلنجر سینا برای رفتنبه رسلمنیا 23 مشخث شد! سینا و شان مایکلز با هم تیم شدند و مقابل تک تیمچمپیونز آن زمان یعنی ادج و زندی اورتن قرار گرفتند و اتفاق عجیب آن موقعبرد تیم سینا  مایکلز بود و آنها قهرمان جدید کمربند تگ تیم شدند تا سینادبل چمپیونز شود! در 2 آپریل 2007 در راء، در یک بتل رویال 10 نفره برایتصاحب کمربند تگ تیم، همه حذف شدند و تنها هاردی بویز و سینا و مایکلزباقی ماندند که ناگهان مایکلز برگشت و سینا را حذف کرد! کمربند تگ تیم بهجف و مت هاردی رسید و اوج هیجان به رسلمنیای 23 جایی که مایکلز باید باسینا بازی کند، رفت اما در آن بازی هم در حالی که همگان فکر میکردندمایکلز قهرمان جدید شود، سینا با STF بازی را برد و همه را شوکه کرد! درادامه سینا در بکلش 2007 در یک فتال فور وی مچ موفق شد ادج، رندی اورتن وشان مایکلز را شکست دهد و همچنان بر کمربند قهرمانی WWE خود سلطنت کند!


ادامه بیوگرافی در اینجا
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کشتی کج,دانلود کشتی کج,عکس کشتی کج کاران,سایت کشتی کج,دانلود مسابقات کشتی کج,فروشگاه کشتی کج,فروشگاه مسابقات کشتی کج,خرید مسابقات کشتی کج,فروشگاه مسابقات ufc,جان سینا,پکیج ,خرید پستی مسابقات کشتی کج,خرید مسابقات کشتی کج,اندرتیکر,رندی اورتون,باتیستا,براک لزنر,ری میستریو,مستریو,گلدبرگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 395
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 643
  • بازدید ماه : 1,838
  • بازدید سال : 16,714
  • بازدید کلی : 326,928